Dokonałeś niewłaściwego zakupu? Podpisałeś umowę i chcesz się z niej wycofać? Czujesz się oszukany przez punkt handlowy bądź usługowy? Za naszym pośrednictwem możesz zasięgnąć porady.
Powiatowy rzecznik konsumentów Stanisław Wikliński odpowie na wasze pytania na łamach ,,Kuriera”. Jak je zadać? Wystarczy wysłać zapytanie na adres redakcja@kuriermlawski.pl, bądź pocztą tradycyjną na adres redakcji. Odpowiedź znajdziecie w ,,Kurierze”.
Komentarze (1) pokaż wszystkie komentarze w serwisie
Dodaj komentarz Odśwież
Zacznij od: najciekawszych najstarszych najnowszych
Dodawaj komentarze jako zarejestrowany użytkownik - zaloguj się lub wejdź przez
kasia #1760239 | 83.31.*.* 22 cze 2015 16:34
Pan rzecznik zajmie sie ale sprawa tylko prosta. Bylam kilka lat temu z butami które zostały zakupione w warszawie i pan stwierdził ze nie ma co liczyć ze on zmieni decyzje sklepu o odmowie udzielenia reklamacji
Ocena komentarza: warty uwagi (1) ! odpowiedz na ten komentarz