Piątek, 4 października 2024. Imieniny Edwina, Rosławy, Rozalii

Zapytaj rzecznika konsumentów

2015-06-17 14:35:22 (ost. akt: 2015-06-17 14:37:25)
Stanisław Wikliński

Stanisław Wikliński

Autor zdjęcia: Archiwum redakcji

Podziel się:

Dokonałeś niewłaściwego zakupu? Podpisałeś umowę i chcesz się z niej wycofać? Czujesz się oszukany przez punkt handlowy bądź usługowy? Za naszym pośrednictwem możesz zasięgnąć porady.

Powiatowy rzecznik konsumentów Stanisław Wikliński odpowie na wasze pytania na łamach ,,Kuriera”. Jak je zadać? Wystarczy wysłać zapytanie na adres redakcja@kuriermlawski.pl, bądź pocztą tradycyjną na adres redakcji. Odpowiedź znajdziecie w ,,Kurierze”.

Komentarze (1) pokaż wszystkie komentarze w serwisie

Dodaj komentarz Odśwież

Zacznij od: najciekawszych najstarszych najnowszych

Dodawaj komentarze jako zarejestrowany użytkownik - zaloguj się lub wejdź przez FB

  1. kasia #1760239 | 83.31.*.* 22 cze 2015 16:34

    Pan rzecznik zajmie sie ale sprawa tylko prosta. Bylam kilka lat temu z butami które zostały zakupione w warszawie i pan stwierdził ze nie ma co liczyć ze on zmieni decyzje sklepu o odmowie udzielenia reklamacji

    Ocena komentarza: warty uwagi (1) ! - + odpowiedz na ten komentarz