Trzy osoby zginęły a dwie zostały ranne w wypadku, do jakiego doszło w nocy z czwartku na piątek (5-6 stycznia) w Mławie na ulicy Wójtostwo. Samochód osobowy uderzył w przydrożny słup i stanął w płomieniach. Autem podróżowało pięć osób. Trzy z nich zginęły na miejscu, dwie trafiły do szpitala.
Do wypadku doszło tuz po godzinie 1 w nocy. Auto uderzyło w przydrożny słup, po czym stanęło w płomieniach. "We wnętrzu pojazdu zakleszczone były trzy osoby. Niestety nie udało się ich uratować" - powiedział Andrzej Frankowski z Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Mławie.
Najprawdopodobniej duża siła uderzenia sprawiła, że dwóch pozostałych pasażerów zostało wyrzuconych z samochodu. Przytomni, ze złamaniami kończyn dolnych, zostali przewiezieni do szpitala.
Najprawdopodobniej duża siła uderzenia sprawiła, że dwóch pozostałych pasażerów zostało wyrzuconych z samochodu. Przytomni, ze złamaniami kończyn dolnych, zostali przewiezieni do szpitala.





Komentarze
80
pokaż wszystkie komentarze w serwisie
Dodaj swój komentarz
Zacznij od: najciekawszych najstarszych najnowszych
arti #543760 | 178.56.*.* 04-02-2012 15:58
wiecej chleba bedzie
Ocena komentarza: poniżej poziomu (-1) !
odpowiedz na ten komentarz
znajoma #519263 | 82.160.*.* 19-01-2012 09:21
jak nie wiecie jak było to nie piszcie głupot, widzieliscie ze byli pijany, akurat tam zginął mój znajomy mateusz kamiński, był w porządku. Nie znacie ludzi a głuoty wypisujecie!!!! Trudno stało się ale przynajmniej nie piszcie takich głupot zapłacili za to nawyższą karą - własnym życiem, każdy popełnia w życiu błędy i zasługują na drugą szanse niestety oni tej sznsy nie mnieli, nikt nie powinien płacić za swoje błędy życiem. Wyrazy wspólczucia dla rodzin tych co zgineli i tych co zostali ranni.
Ocena komentarza: warty uwagi (1) !
odpowiedz na ten komentarz
pokaż odpowiedzi (1)
darek #516470 | 164.126.*.* 17-01-2012 10:22
najszczersze kondolencje dla rodzin tych młodych chłopaków.
!
odpowiedz na ten komentarz
szum #513672 | 88.156.*.* 14-01-2012 19:56
Pogrzebani-zapomnieni!Nikt z ich rówieśników nie wyniesie żadnej nauki na przyszłośc i przy najbliższej okazji zrobią tak samo.Te zidiociałe pokolenie transformacji ustrojowej i bezstresowego zachowania nie potrafi uczyc się na błędach innych i dlatego skazane jest na wyginięcie.To przykre ale niestety prawdziwe
Ocena komentarza: warty uwagi (2) !
odpowiedz na ten komentarz
abc #512682 | 83.31.*.* 13-01-2012 22:03
widzę że większość ludzi co tutaj komentują nie maja za grosz kultury. o zmarłych się źle nie mówi więc skończcie z tymi głupimi komentarzami. po prostu uszanujcie rodziny zmarłych
!
odpowiedz na ten komentarz
jola #510861 | 83.9.*.* 12-01-2012 17:39
niestety abc twardy ma racje
!
odpowiedz na ten komentarz
mława #509011 | 95.160.*.* 11-01-2012 16:18
rowerami jak by jechali to by nie było takiej tragedi
!
odpowiedz na ten komentarz
adi #507305 | 178.235.*.* 10-01-2012 13:54
po prostu masakra!!!
!
odpowiedz na ten komentarz
kariola #507109 | 83.9.*.* 10-01-2012 11:02
nie pisze tu głupot !
!
odpowiedz na ten komentarz
kondzio #505922 | 83.9.*.* 09-01-2012 11:33
na facebooku przy zdjęciu tego czwartego młodego chłopaka jest chyba krzyżyk
Ocena komentarza: poniżej poziomu (-1) !
odpowiedz na ten komentarz
cichy #505888 | 83.9.*.* 09-01-2012 11:12
słyszałem że czwarta osoba w tym wypadku nie żyje - czy to jest prawda czy stek bzdur?
!
odpowiedz na ten komentarz
pokaż odpowiedzi (1)
szum #505725 | 88.156.*.* 09-01-2012 08:38
Pogrzebani-zapomnieni!Nikt z ich rówieśników nie wyniesie żadnej nauki na przyszłośc i przy najbliższej okazji zrobią tak samo.Te zidiociałe pokolenie transformacji ustrojowej i bezstresowego zachowania nie potrafi uczyc się na błędach innych i dlatego skazane jest na wyginięcie.To przykre ale niestety prawdziwe.
!
odpowiedz na ten komentarz
krzyś #505230 | 178.235.*.* 08-01-2012 16:34
ciekawe gdzie im tak się spieszyło
!
odpowiedz na ten komentarz
anonim #505226 | 178.235.*.* 08-01-2012 16:32
wielka tragedia dla rodzin tych młodych ludzi. współczuję im, zarazem składam kondolencje
!
odpowiedz na ten komentarz
znajoma #505214 | 46.112.*.* 08-01-2012 16:16
troche współczucia ludzie... tragedia sie stala a wy piszecie glupoty. [*] współczuje rodzinom :(:(:(
!
odpowiedz na ten komentarz
abc #505196 | 83.31.*.* 08-01-2012 15:57
ty twardy997 jak nie znałeś ludzi to sie nie odzywaj pajacu
!
odpowiedz na ten komentarz
twardy997 #505188 | 178.235.*.* 08-01-2012 15:46
tylko współczuć rodzinom bo to jest tragedia nieopisana. z drugiej strony niestety taka jest prawda ale zginął sam element patologiczny. motto tych młodych ludzi którym się przez swoje krótki życie kierowali to - naćpać się, nachlać, okraść lub ukraść a najlepiej jeszcze zrobić niewinnej osobie krzywdę.
Ocena komentarza: poniżej poziomu (-1) !
odpowiedz na ten komentarz
pokaż odpowiedzi (1)
pokit #504734 | 164.126.*.* 07-01-2012 23:02
za wygłupy się płaci czasami życiem szczęście że niewinnych ludzi nie rozjechali.
!
odpowiedz na ten komentarz
człowiek #504696 | 88.199.*.* 07-01-2012 22:24
ci co piszą , że dobrze że tak się stało to chyba nie mają mózgu . Każdy z nas popełnia błedy i nie przestanie tego robić , bo jesteśmy tylko ludźmi . Tym którzy piszą że byli po alkoholu albo że wiedzieli co robią poprostu ch.uj im w łeb . Zginął mój kolega i nie chciałbym żeby ktoś w mojej obecności powiedział coś źle o ofiarach . Rodzinom składam najszczersze kondolencje . Przykro mi , sam jestem w rozpaczy :(
Ocena komentarza: warty uwagi (2) !
odpowiedz na ten komentarz
pokaż odpowiedzi (1)
Szum #504542 | 88.156.*.* 07-01-2012 19:29
Pogrzebani-zapomnieni!Nikt z ich rówieśników nie wyniesie żadnej nauki na przyszłośc i przy najbliższej okazji zrobią tak samo.Te zidiociałe pokolenie transformacji ustrojowej i bezstresowego zachowania nie potrafi uczyc się na błędach innych i dlatego skazane jest na wyginięcie.To przykre ale niestety prawdziwe.
!
odpowiedz na ten komentarz
ORBI #504487 | 83.31.*.* 07-01-2012 18:41
Zgadzam się z mławianką,3 głupków mniej.
!
odpowiedz na ten komentarz
adas #504351 | 88.199.*.* 07-01-2012 16:11
to starszane ale zgineli na wlasne rzadanie, a gdyby tam stala grupa ludzi przeciez tam jest reustaracja... i wtedy to by byla tragedia jak by zgineli nie winni ludzie
!
odpowiedz na ten komentarz
pokaż odpowiedzi (1)
flora #504232 | 83.24.*.* 07-01-2012 14:16
Straszna dragedia!
!
odpowiedz na ten komentarz
flora #504231 | 83.24.*.* 07-01-2012 14:16
Straszna dragedia!
!
odpowiedz na ten komentarz
kierowca 65 #504002 | 83.19.*.* 07-01-2012 10:53
Chyba ze trzy, cztery lata temu na pobliskim skrzyżowaniu (z Wymyślinem) zatrzymałem się na stopie. Sprawdzałem ruch z lewej, potem z prawej, gdy nagle ... z naprzeciwka mignął mi biały samochód. Pojechał w kierunku Żwirki, pod prąd !!!!!!!! Godzina południowa. Mężczyzna stojący na rogu tylko pokiwał głową. Gdyby samochód z Wymyślina i Dudzińskiego były bliżej, to nie wiem, czy teraz bym pisał.
!
odpowiedz na ten komentarz
Ania #503668 | 46.113.*.* 06-01-2012 22:32
Byłam w wypadku samochodowym spowodowanym przez młodego kierowce,który przekroczył Prędkość nie słuchał naszych próśb aby zwolnił.Samochód się zapalił,ale na szczęście nadjechał samochód i dwóch młodych chłopaków odblokowali dżwi i dzięki nim żyjemy.Młodzi kierowcy Pamiętajcie jesteście odpowiedzialni za:Swoje bezpieczeństwo, pasażerów i innych użytkowników dróg.Rodzinom ofiar wypadku najszczersze kondolencje...
Ocena komentarza: warty uwagi (1) !
odpowiedz na ten komentarz
pokaż odpowiedzi (1)
mlawianka #503627 | 46.134.*.* 06-01-2012 22:08
powiem krotko, o 3 glupich mniej. mozecie mnie obrzucic miesem ale tojest prawda. wspolczuje rodzinom i ich matkom . ale taka jest prawda
Ocena komentarza: poniżej poziomu (-1) !
odpowiedz na ten komentarz
kajoj #503549 | 178.235.*.* 06-01-2012 21:18
nic sie nie obrocilo jechali pod prad czemu????czas pokaze co nimi kierowalo.....Dzis my nie powinnismy ich oceniac ani potepiac ,ktos inny tego dokona Straszna tragedia dla rodzin a najwieksza dla nich samych .....Wieczny odpoczynek....
Ocena komentarza: warty uwagi (2) !
odpowiedz na ten komentarz
kronikarz #503458 | 88.156.*.* 06-01-2012 20:21
Oto kolejny przykład: http://dzialdowo.wm.pl/75373,Smiertelny- wypadek-pod-Dzialdowem-3-osoby-nie-zyja. html Młodzi ludzie nie uczą się na błędach innych,bo myślą że to dotyczy wszystkich,tylko nie ich!
Ocena komentarza: warty uwagi (5) !
odpowiedz na ten komentarz
jk #503452 | 88.199.*.* 06-01-2012 20:15
młodzi gniewni - kiedyś na "Leśnej" trzech młodych w wypasionej furze jechali pod prąd gdy zwróciłem uwagę to pokazali mi środkowy palec i nie wspomnę o epitetach
!
odpowiedz na ten komentarz
kronikarz #503438 | 88.156.*.* 06-01-2012 20:05
Takich przykładów z udziałem małolatów jest na naszych drogach wiele,a oto jeden z nich:http://dywity.wm.pl/68046,Makabrycz ny-wypadek-Szesc-osob-w-aucie-trzy-nie-z yja.html
Ocena komentarza: warty uwagi (4) !
odpowiedz na ten komentarz
NIe denerwuj sie trzeźwy #503397 | 46.186.*.* 06-01-2012 19:28
Ja cieszę się, ze sami się posłali do Nieba, na ktore nie zasłużyli. Czesem należy powiedzieć tak: Ten co kierował tym autem to jest bandyta, ktorego opetała szybkośc. Gdyba miał rozum to by żył. Szkoda mi tych co obok siedzieli i spalili się. Im mniej takich na naszych drogach tym bezpieczniej. Tego chyba mi nie zaprzeczysz. Gdyby nie szalał, to wszyscy by żyli, co najwyżej uszkodził by swoją starą krypę. Mam rację i go nie będę żałował, nawet na mszę nie pójdę, bo mam za daleko. Chba ze duch zły go poniósł i zabił. Jeśli tak było to zwracam honor.
!
odpowiedz na ten komentarz
pokaż odpowiedzi (1)
Lisek #503395 | 88.156.*.* 06-01-2012 19:27
Ci którzy piszą że to czy byli pijani,nie jest ważne,to znaczy że przyzwalają na takie bandyckie zachowania na drodze.Pasażerowie mogą byc nawaleni do nieprzytomności,ale kierowca zawsze powinien byc trzeźwy!!!!
Ocena komentarza: warty uwagi (1) !
odpowiedz na ten komentarz
pokaż odpowiedzi (1)
Trzeżwo patrzący #503380 | 83.6.*.* 06-01-2012 19:12
Czytam wasze posty i bierze mnie obrzydzenie jak można obrzucać młodych ludzi błotem. Może byli i pijani nie mnie to osądzać ale fakt jest faktem zapłacili najwyższą cenę - ŻYCIE! Uszanujcie pamięć i przestańcie pisać takie komentarze każdego z was mogło to spotkać. Niech spoczywają w pokoju. Składam kondolencje dla rodzin zmarłych.
!
odpowiedz na ten komentarz
ane.. #503366 | 88.199.*.* 06-01-2012 19:04
Ludzie czy to ma teraz znaczenie czy byli pijani ... nie myśleli trzeźwo stała sie tragedia i teraz zamiast wypisywać te głupoty lepiej niech każdy sie pomodli za nich !! i za to zeby juz nic podobnego sie wiecej nie stało ..
Ocena komentarza: warty uwagi (1) !
odpowiedz na ten komentarz
pokaż odpowiedzi (1)
vel #503272 | 46.112.*.* 06-01-2012 17:42
jakkolwiek by nie było, niech osoby, które obrzucaja zmarlych inwektywami i blotem kolokwialnie mowiac , pomysla troche, niech zosatwia te oszczerstwa dla siebie. Tych osob nie ma juz posrod nas i uszanujmy pamiec o nich.
Ocena komentarza: warty uwagi (2) !
odpowiedz na ten komentarz
pokaż odpowiedzi (2)
yuda #503243 | 88.199.*.* 06-01-2012 17:17
Szkoda chłopaków. Co do śledztwa, to nie wiem, czy jesteście tępi, czy po prostu ślepi. Ci ludzie jechali pod prąd. Część słupa, którą widać (ta, w którą by uderzyli, gdyby jechali zgodnie z przepisami) jest nienaruszona. I może jeszcze nie chodziliście na fizykę. Niezależnie z jaką prędkością by jechali, to samochód nie 'obróciłby' się wokół słupa jakby był przyklejony (zakładam, że samoistnie się nie przykleił - zakleszczenie też nie wchodzi w grę), tylko odbiłby się(musiałby uderzyć w bok słupa, a kąt natarcia musiałby być minimalny - w przypadku dużej wartości samochód po prostu zatrzymał się na słupie - czyt. wpadł na słup bokiem!).
!
odpowiedz na ten komentarz
pokaż odpowiedzi (2)
ANETA Wiśniewska z rodziną Maciaka i Natalia #503213 | 95.49.*.* 06-01-2012 17:01
A Tobie Jarku podaję rękę. Zachowałeś się jak prawdziwy gentlemen. Szacunek
Ocena komentarza: warty uwagi (2) !
odpowiedz na ten komentarz
pokaż odpowiedzi (4)
MAgda #503212 | 164.126.*.* 06-01-2012 17:01
Spoko ludzie. Się okaże wszystko.
!
odpowiedz na ten komentarz
Strażak #503211 | 164.126.*.* 06-01-2012 17:00
Nie dodałbym żadnego komentarza jeśli coś takiego zrobiłby ktoś mi bliski. Było by mi wstyd cokolwiek mówić i pisać. Uczucia, uczuciami, ale trzeba szanować siebie i życie innych i nie prowadzić auta po alkoholu!
!
odpowiedz na ten komentarz
Strażak #503209 | 164.126.*.* 06-01-2012 17:00
Nie dodałbym żadnego komentarza jeśli coś takiego zrobiłby ktoś mi bliski. Było by mi wstyd cokolwiek mówić i pisać. Uczucia, uczuciami, ale trzeba szanować siebie i życie innych i nie prowadzić auta po alkoholu!
!
odpowiedz na ten komentarz
Gal anonim #503207 | 95.49.*.* 06-01-2012 17:00
Do Szafi: Dmuchali Ci, czy Cie?? Że wiesz, że byli pijani. Chyba Ciebie,bo pieprzysz farmazony od rzeczy!
!
odpowiedz na ten komentarz
pokaż odpowiedzi (1)
szafi #503199 | 164.126.*.* 06-01-2012 16:57
Zginęli na własne życzenie. Przypuszczam, że nikt na siłę nie lał im alkoholu do gardeł, śmiem również przypuszczać, że nikt również nie zmuszał ich, by wsiadać do samochodu. Wybacz Anonimie, ale bardzo się mylisz co do mojego wieku.
!
odpowiedz na ten komentarz
Jarek Z #503193 | 87.96.*.* 06-01-2012 16:56
...każdy popełnia błędy zwłaszcza w młodości ( do wszystkich KRYTYKANTÓW ). Za ten przyszło IM zapłacić najwyższą cenę... Najszczersze wyrazy wspólczucia dla rodzin uczestników wypadku. To wielki dramat.
Ocena komentarza: warty uwagi (2) !
odpowiedz na ten komentarz
ANETA Wiśniewska z rodziną Maciaka i Natalia #503191 | 95.49.*.* 06-01-2012 16:55
..., czy dodalibyście takie komentarze, jeżeli dotknęło by to kogoś z Waszych rodzin.
!
odpowiedz na ten komentarz
pokaż odpowiedzi (1)
Gal anonim #503185 | 95.49.*.* 06-01-2012 16:52
Płaci, się, ale nie najwyższą karą jaka jest Śmierć. Nikt nie zna dnia ani godziny. Nie wiem ile Ty masz lat, ale Twoje myślenie do danej sytuację wskazuje na to, że jesteś dzieckiem. Zbliża się 19 więc idź oglądaj bajki "Szafi"
!
odpowiedz na ten komentarz
Droga Aneto... #503182 | 164.126.*.* 06-01-2012 16:51
Jeśli zaczniemy przymykac oczy na pewne sprawy to cały świat straci wartość. To co zrobili jest złe i nieodpowiednie. I nic nie zmienia faktu, że sami są sobie winni. Mówisz, ze gdybyś wiedziaa że złamiesz nogę nie skakała byś. A gdybyś upiła się wsiadła byś do samochodu, zaprosiła na przejażdżkę cztery osoby? Życie jest życiem. Jak to mówią nie wiadomo co jest za zakrętem, ale pewne życzy i konsekwencje swoich działań można przewidzieć i eliminować. Wiadomo szkoda młodych, tak samo jak ich rodzin i bliskich. Ale coż... Jesteśmy świadkami braku myślenia.
!
odpowiedz na ten komentarz
pokaż odpowiedzi (1)
Szafi #503170 | 164.126.*.* 06-01-2012 16:45
Taka prawda, a jakby uderzyli w Twoj samochoego spokojnie chodnikiem??? Szkoda tych ludzi, ale za swoją nieodpowiedzialnosć się płaci. Całę sczęście nie zginął nikt przypadkowy.
!
odpowiedz na ten komentarz
ANETA Wiśniewska z rodziną Maciaka i Natalia #503168 | 95.49.*.* 06-01-2012 16:43
A Ja gdybym wiedziała, że się przewrócę to bym się położyła. Ludzie zachowajcie trochę godności... Jak nie dla Nich, to dla Ich rodzin!
!
odpowiedz na ten komentarz
pokaż odpowiedzi (1)
z daleka #503146 | 95.49.*.* 06-01-2012 16:29
A gdyby uderzyli w ludzi idacych chodnikiem?... A gdyby uderzyli w samochod ktorym matka wracala do domu z trojka dzieci?..... A gdyby uderzyli w moj samochod?... Sam nie wiem czy wspolczuc, czy cieszyc sie, ze nikt inny nie zginal rowniez.
Ocena komentarza: warty uwagi (3) !
odpowiedz na ten komentarz
ANETA Wiśniewska z rodziną Maciaka i Natalia #503131 | 95.49.*.* 06-01-2012 16:15
Składamy szczere kondolencje dla wszystkich rodzin naszych kolegów,których życie tak szybko i nie potrzebnie skończyło swój bieg. Państwa komentarze są irytujące. Całą ta tragiczną sytuację niech oceniają mądrzejsi. Każdy z nas popełniał czy nadal popełnia błędy "młodości" lecz nie zasługują one na najgorszą karę jaką jest Śmierć, i TO TAKA ŚMIERĆ ! Ludzie opanujcie się, w takim momencie należy uczcić ICH Pamięć , a nie krytykować Kogoś kogo już nie ma wśród nas. Młodość jest szaleńcza i przykre jest to, że w przypadku Naszych Kolegów była zbyt krótka....
Ocena komentarza: warty uwagi (1) !
odpowiedz na ten komentarz
pokaż odpowiedzi (1)
... #503083 | 109.243.*.* 06-01-2012 15:29
mozg ci sie obrocil a nie samochod
Ocena komentarza: poniżej poziomu (-1) !
odpowiedz na ten komentarz
pokaż odpowiedzi (1)
mara #503077 | 46.112.*.* 06-01-2012 15:20
Idioci, to skrzyżowanie jest zagrożeniem dla wszystkich , bo często dochodzi tam do wypadków. Ludzie często jeżdża na pamięć w tym miejscu i nie zwracają uwagi na znaki w tym miejscu, ktore sie zmienily. Wy zamiast wspolczuc w takiej tragedii, nabijacie sie z tego, oby nie dotknęło to was i waszych rodzin. Jestem rodowitym Mławianinem i kiedy ginie ktoś z mojego miasta, to czuje jakby zginal ktos z mojej rodziny. Jestem od nich dużo starszy, ale różnie w życiu bywa. A wy bydleta pamietajcie,ze to byl wypadek!
!
odpowiedz na ten komentarz
pokaż odpowiedzi (2)
asos #503039 | 164.126.*.* 06-01-2012 14:55
Nie tzreba byc kierowca zeby wiedziec, iz przy takiej sile uderzenia samochod moze sie obrocic, wiec nie piszcie tych idiotyzmow o tym,ze jechali pod prad. Pozwolcie,ze badaniem sprawy zajmie sie policja i prokuratura,a nie ktos, kto nie ma o tym zadnego pojecia. Nie oceniajcie ludzi tak krytycznie, zacznijcie lepiej od siebie i pomyslcie , jakbyscie sie czuli gdyby tak wielka tragedia dotknela wasze rodziny. Brak jakiejkolwiek empatii ze str.wielu komentujacych jest zatrwazajacy. Przykre,ze ludzie nie okazuja sobie zadnego wspolczucia. Ja skladam szczere wyrazy wspolczucia rodzinom i bliskim osob, ktore zginely i zostaly poszkodowane w tym wypadku.
!
odpowiedz na ten komentarz
pokaż odpowiedzi (5)
buziaczek #503011 | 88.199.*.* 06-01-2012 14:33
wyprawili sobie i innym święto trzech króli i zginęli we trzech
!
odpowiedz na ten komentarz
... #502993 | 46.112.*.* 06-01-2012 14:27
cuda się zdarzają, mogli się zagapić
!
odpowiedz na ten komentarz
....... #502990 | 46.112.*.* 06-01-2012 14:26
nikt mormalny i trzezwy nie walnie z taka predkoscia w slup zobacz jak te auto wyglada
!
odpowiedz na ten komentarz
coss #502987 | 88.156.*.* 06-01-2012 14:25
To jest cena za głupotę.
Ocena komentarza: warty uwagi (1) !
odpowiedz na ten komentarz
aaa #502985 | 46.112.*.* 06-01-2012 14:23
zobaczcie jak auto wlepilo sie w ten slup widac jak wjechali pod prad z duza predkoscia i prosto w slup
Ocena komentarza: warty uwagi (1) !
odpowiedz na ten komentarz
pytanie #502983 | 46.112.*.* 06-01-2012 14:22
skąd wy wiecie że byli pijani? imprezowaliście z nimi czy co?
!
odpowiedz na ten komentarz
pokaż odpowiedzi (1)
szeryf #502979 | 46.112.*.* 06-01-2012 14:19
mogli wiecej wypic i jeszcze szybciej jechac a napewno by bylo ok. zgineli na wlane zyczenie nacpaja sie i jezdza po nocach
Ocena komentarza: warty uwagi (1) !
odpowiedz na ten komentarz
??? #502972 | 46.112.*.* 06-01-2012 14:16
pewnie że jest mordercą, tylko najpierw trzeba czlowiekowi winę udowodnić.
!
odpowiedz na ten komentarz
Cezary #502946 | 164.127.*.* 06-01-2012 13:57
Nie, nie jest mi głupio osoądzać, kogoś kto przez swą głupotę zaBIJA innych. I tak jak tu ktoś wspomniał, ktoś taki jest moedrcą!
Ocena komentarza: warty uwagi (1) !
odpowiedz na ten komentarz
lescz #502943 | 164.127.*.* 06-01-2012 13:56
Najbardziej szkoda mi rodzin tych, którzy zginęli. Kurdę, ale tyle się o tym mówi, tyle się słyszy o takich tragediach. A teraz? Dołączyli do szarych statystyk.
!
odpowiedz na ten komentarz
www #502931 | 83.31.*.* 06-01-2012 13:49
a w jakim oni byli w ieku ? kolega opwiadal bo jest strazakiem zawodowym w mlawie i byl przy tej akcji gasil akurat i zawuwazyl te zwloki mowil ze nigdy nie widzial takiego wypadku ale niew iedzial w jakim byli wieku
!
odpowiedz na ten komentarz
pokaż odpowiedzi (1)
komendant #502926 | 88.156.*.* 06-01-2012 13:46
Wszyscy byli pijani i koniec dyskusji.Zginęli na własne życzenie.
Ocena komentarza: warty uwagi (1) !
odpowiedz na ten komentarz
? #502922 | 46.112.*.* 06-01-2012 13:41
Za jaką głupotę, jacy pijani? łatwo osądzać. nie głupio wam? a może właśnie byli trzeźwi. czy tylko pijani kierowcy giną na drogach????
Ocena komentarza: poniżej poziomu (-1) !
odpowiedz na ten komentarz
e #502911 | 164.127.*.* 06-01-2012 13:34
Za głupotę płaci się czasem nawet najwyższą cenę - życie!
Ocena komentarza: warty uwagi (2) !
odpowiedz na ten komentarz
mis #502904 | 83.6.*.* 06-01-2012 13:28
Tragiczna wiadomość dla rodzin, jak i bliskich.. Prawdopodobnie byli pod wypływem alkoholu. Nie pomyśleli, jakie mogą być skutki ludzkich pokus. Jestem przekonany, że była to wina kierowcy, lecz może też pasażerów - nie wiadomo, lecz spoczywajcie w pokoju, niech Bóg ma was w opiece, peace!
Ocena komentarza: warty uwagi (1) !
odpowiedz na ten komentarz
Monika #502885 | 164.127.*.* 06-01-2012 13:15
Dokładnie. Ten kto jedzie po alkoholu, poprawadza do wypadku w którym ktoś ginie jest mordercą! Ale mam nadzieje, ze tym razem ten wypadek nie był przez alkohol.
Ocena komentarza: warty uwagi (1) !
odpowiedz na ten komentarz
Jack #502883 | 164.127.*.* 06-01-2012 13:14
Przypomina mi się wypadek w którm zginęło czterech młodych chłopaków z Wieczfni Kościelnej. Było to gdzieś pod Nidzicą, wszyscy pijani... Mam nadzieje, ze ten wypadek nie był spowodowany przez alkohol. Jak przykro musi być rodzinie kidy ginie ich dziecko, a świat nazywa go zabójcą, bo pod wpływem alkoholu siada za kierownicę, bierze pasażerów uderza w inny samochód, drzewo czy tak jak w tym przypadku słup. Jest to bardzo przykre. Jednak dla tego typu zachowania niestety nie ma wytłumaczenia.
Ocena komentarza: warty uwagi (3) !
odpowiedz na ten komentarz
buj #502878 | 164.127.*.* 06-01-2012 13:10
Faktycznie to chyba jechali pod prąd. Ciekawe czy byli trzeźwi.
!
odpowiedz na ten komentarz
helen #502869 | 46.112.*.* 06-01-2012 13:04
co za nieszczęście. tacy młodzi ludzie
Ocena komentarza: poniżej poziomu (-1) !
odpowiedz na ten komentarz
asd #502843 | 95.49.*.* 06-01-2012 12:47
Na ulicy Wójtostwo. Jechali chyba pod prąd, od strony Wymyślinu w stronę Żwirki
!
odpowiedz na ten komentarz
paxx77 #502831 | 31.60.*.* 06-01-2012 12:39
na jakiej ulicy?
!
odpowiedz na ten komentarz
ania #502825 | 88.199.*.* 06-01-2012 12:35
czy wiadomo kto jechał tym samochodem?
!
odpowiedz na ten komentarz
pokaż odpowiedzi (2)
wiesiek #502815 | 164.127.*.* 06-01-2012 12:29
Po lewej stronie jak od rynku się jedzie. taki pałacyk jest chyba to tam. szok.
!
odpowiedz na ten komentarz
paxx77 #502804 | 31.60.*.* 06-01-2012 12:20
w którym miejscu to było?
!
odpowiedz na ten komentarz
Michał #502801 | 164.127.*.* 06-01-2012 12:19
Boże aż trzy osoby zginęły. Na takiej niewinnej ulicy, ptrzecież tam nawet nie można jakoś tak bardzo szybko jechać. Młodzi ludzie. Szkoda, bardzo szkoda. :(
!
odpowiedz na ten komentarz
nik #502799 | 164.127.*.* 06-01-2012 12:17
To straszne.n:(
!
odpowiedz na ten komentarz
pokaż odpowiedzi (1)