Od 7 lipca br. Urząd Miasta Mława będzie ponownie otwarty dla interesantów we wtorki do godziny 18:00.
Po krótkiej przerwie spowodowanej sytuacją epidemiczna i faktem, że cześć urzędników pracowała zdalnie, burmistrz Sławomir Kowalewski zdecydował o powrocie do 10-godzinnej pracy ratusza we wtorki.
— Zapraszamy interesantów w każdy wtorek od 8:00 do 18:00 (w pozostałe dni tygodnia – od 8:00 do 16:00). W tych godzinach będą dostępne wszystkie wydziały Urzędu Miasta Mława – także Wydział Spraw Obywatelskich oraz Urząd Stanu Cywilnego, które mają siedziby w Pałacu ślubów w parku — informuje Magdalena Grzywacz, rzecznik mławskiego urzędu.
Ze względu na wciąż utrzymującą się w Polsce wysoką liczbę przypadków zachorowania na COVID-19 rzecznik przypomina, że wiele spraw można załatwiać drogą elektroniczną (e-mail: info@mlawa.pl) lub telefonicznie (tel. 23 654 33 82).
Dostęp do wydziałów ratusza jest ograniczony, jednak interesanci są obsługiwani w wyznaczonych punktach. Prosimy o stosowanie się do obowiązujących przepisów, trzymanie dystansu, zakrywanie nosa i ust.
W holu, na dolnym korytarzu – wejście od dziedzińca – jest uruchomiony dwustanowiskowy punkt obsługi osób, które składają deklarację o wysokości opłaty za odbiór i zagospodarowanie odpadów.
Właściciele nieruchomości do 10 sierpnia br. są zobowiązani złożyć deklarację w urzędzie. Druki kolportujemy bezpośrednio do skrzynek pocztowych właścicieli — kontynuuje Magdalena Grzywacz. — W przypadku konieczności bezpośredniej konsultacji z pracownikiem Wydziału Środowiska, zapraszamy do punktu obsługi we wtorki do godziny 18:00, w pozostałe dni robocze – do 16:00.
Komentarze (0) pokaż wszystkie komentarze w serwisie
Dodaj komentarz Odśwież
Dodawaj komentarze jako zarejestrowany użytkownik - zaloguj się lub wejdź przez