Po rozstrzygnięciu przetargu na odbiór odpadów, który znowu wygrała spółka Novago, okazuje się, że miasto będzie musiało zapłacić więcej niż do tej pory.
Otóż za odbiór, transport i zagospodarowanie śmieci komunalnych firma pobierze z ratusza 8 mln 164 tys. zł brutto za wywóz odpadów zmieszanych i 77 tys. 760 zł brutto za śmieci segregowane. Natomiast magistrat pierwotnie na ten cel zapisał w swoim budżecie kwotę 6 mln 897 tys. zł. Różnica między stawkami wynikającymi z przetargu a zaplanowanymi wcześniej przez urząd miasta środkami (6 mln 897 tys. zł) zostanie pokryta z miejskiego budżetu. Chodzi o to, aby mieszkańcy nie musieli płacić więcej za odbiór odpadów. – Burmistrz postanowił, że do 31 grudnia 2016 r. na pokrycie różnicy stawek przeznaczymy środki z budżetu miasta – informował na ostatniej sesji rady miasta skarbnik Henryk Antczak. Radni jednogłośnie zatwierdzili zmiany w uchwale budżetowej na 2016 r., uwzględniając zaproponowaną rekompensatę.
Bartos
Czytaj e-wydanie
TUTAJ ". Szczegółowe informacje o tym czym jest profil i jak go stworzyć: kliknij Problem z założeniem profilu? Potrzebujesz porady, jak napisać tekst? Napisz do mnie. Pomogę: Iwona ŁazowaPochwal się tym, co robisz. Pochwal innych. Napisz, co Cię denerwuje. Po prostu stwórz swoją stronę na naszym serwisie. To bardzo proste. Swoją stronę założysz
Komentarze (0) pokaż wszystkie komentarze w serwisie
Dodaj komentarz Odśwież
Dodawaj komentarze jako zarejestrowany użytkownik - zaloguj się lub wejdź przez