Drogi Czytelniku,

Cieszymy się, że odwiedzasz nasze serwisy internetowe. Nasz zespół redakcyjny cały czas pracuje nad tym, żeby móc dostarczać Ci jeszcze lepsze materiały dziennikarskie i oferować jeszcze lepsze usługi. Abyśmy mogli nadal to robić, potrzebujemy Twojej zgody. Dzięki niej będziemy mogli dostosowywać nasze strony pod Twoje preferencje i potrzeby oraz emitować Ci reklamy dopasowane do Twoich zainteresowań i zachowań w Internecie. Twoja prywatność i bezpieczeństwo Twoich danych są dla nas niezwykle istotne – nie zwiększamy zakresu naszych uprawnień. Pamiętaj, że Twoje dane są u nas bezpieczne, a udzieloną zgodę możesz wycofać w każdej chwili zgodnie z naszą Polityką Prywatności.

W JAKIM CELU PRZETWARZAMY TWOJE DANE?

Twoje dane (w tym pliki cookies) wykorzystujemy w celach statystycznych, analitycznych i marketingowych, w tym do badania Twoich zainteresowań i dopasowania do nich reklam na innych stronach www.

KTO JEST ADMINISTRATOREM DANYCH?

Administratorem danych osobowych są Mazowieckie Media Sp. z o. o.

JAKIE MASZ PRAWA?

Możesz w każdej chwili:

Więcej informacji nt. Twoich danych i naszej troski o nie znajdziesz w Polityce Bezpieczeństwa.

Nie pokazuj więcej tej informacji

Wtorek, 1 kwietnia 2025. Imieniny Chryzamtyny, Grażyny, Zygmunta

Sklepowa rewolucja

2016-06-28 09:17:57 (ost. akt: 2016-06-28 09:18:33)

Autor zdjęcia: Mariusz Bastek

Podziel się:

Małe sklepy zabiorą klientów sieciom handlowym, rewolucja już się zaczęła.

Postęp technologiczny jaki obecnie postępuje, a tym bardziej rozwój technologii mobilnych daje możliwości rozwoju dla małych punktów handlowych takich jak np. sklepy spożywcze, przemysłowe oraz punktów usługowych takich jak salony fryzjerskie, kosmetyczne itp.
Obecnie na rynku pojawiają się takie możliwości, które ułatwiają załatwiane spraw mieszkańcom, a jednocześnie dają dodatkowy dochód i pozwalają konkurować przedsiębiorcom z sieciami handlowymi oraz skuteczniej zarządzać swoją firmą.
Nowoczesne rozwiązania sprawią, że kasa fiskalna zamiast tylko naliczać podatki zacznie zarabiać na siebie, a prowadzenie biznesu będzie prostsze, szybsze i wzbogacone o dodatkowe oferty dla obecnych oraz nowych klientów. Żeby jednak wykorzystać powyższe możliwości potrzebne będą narzędzia takie jak terminal płatniczy oraz dedykowana platforma internetowa. Korzystając z platformy internetowej i terminala płatniczego zwyczajny sklep spożywczy będzie uczestnikiem rewolucji w dostępie do codziennych, drobnych usług, oprócz oferowania doładowań telefonu czy płatności kartą będzie mógł udzielać mikropożyczek, a na przykład podczas wizyty w salonie fryzjerskim czy kosmetycznym będzie można ubezpieczyć samochód. Na początku klienci będą zaskoczeni, że w sklepie gdzie kupują chleb czy u fryzjera będą mogli załatwiać więcej spraw, które kiedyś wymagały wizyt w agencjach bankowych czy ubezpieczeniowych, a rozwiązania takie ułatwią życie mieszkańcom, gdyż przychodząc do sklepu będą mogli np. pożyczyć pieniądze, zapłacić rachunki, ubezpieczyć samochód lub mieszkanie co szczególnie jest ważne dla mieszkańców małych miejscowości, którzy żeby załatwić sprawy opłaty rachunków czy ubezpieczeń muszą jechać wiele kilometrów do biura ubezpieczeniowego czy banku.
Rewolucja została zapoczątkowana, a zmiany jakie następują w kierunku likwidacji fizycznego pieniądza i przejścia na pieniądze elektroniczne sprawia,że zapotrzebowanie na tego typu usługi będzie coraz większe, dlatego jest to szansa dla rodzimych małych przedsiębiorstw na rozwój i zajęcie właściwego miejsca na rynku usług mobilnych.

Ten tekst napisał dziennikarz obywatelski. Więcej tekstów tego autora przeczytacie państwo na jego profilu: mariuszbastek

Komentarze (0) pokaż wszystkie komentarze w serwisie

Dodaj komentarz Odśwież

Dodawaj komentarze jako zarejestrowany użytkownik - zaloguj się lub wejdź przez FB