Osoby zainteresowane skorzystaniem z dofinansowania utylizacji azbestu ze swoich nieruchomości mogą składać deklaracje w urzędzie gminy jeszcze do 28 lutego.
Pomoc w zakresie likwidacji pokryć dachowych zawierających tę niebezpieczną substancję obejmuje wszystkie koszty związane z usunięciem i utylizacją, czyli demontaż płyt azbestowych, zabezpieczenie odpadów, załadunek, transport na składowisko oraz unieszkodliwienie. Trzeba podkreślić, że samorząd nie finansuje wykonania nowych pokryć dachowych, nie pokrywa też kosztów związanych z demontażem starej konstrukcji dachu. Pisemne deklaracje dla osób zainteresowanych są dostępne w urzędzie gminy w pokoju nr 11 i 17 oraz na stronie www.strzegowo.pl. Pomocą nie mogą być objęte nieruchomości albo ich części wykorzystywane do prowadzenia działalności gospodarczej. Osoby prawne oraz fizyczne prowadzące działalność mogą składać wnioski bezpośrednio do Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie.
Bartos
Bartos
Komentarze (0) pokaż wszystkie komentarze w serwisie
Dodaj komentarz Odśwież
Dodawaj komentarze jako zarejestrowany użytkownik - zaloguj się lub wejdź przez